בחר קטגוריה
הסעות
חברת הסעות
חברות הסעות
שירותי הסעות
השכרת
הסעה
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
במרכז
בחיפה
בירושלים
בבאר שבע
בדרום
בצפון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

[TheChamp-Login]

השכרת אוטובוס 53 נוסעים

2023
שנתון רכב
53
מספר מקומות
53
כמות תיקים

אוטובוס להשכרה בעל 53 מושבים מתאים להשכרה לכל מטרה ועבור ימי טיול, כיבוש או אירועים. אוטובוס להשכרה הינו פתרון תחבורה המאפשר לכם להסיע קבוצות גדולות לכל יעד שתבחרו יחד עם נהג צמוד אדיב ושירותי ובעל וותק וניסיון בתחום התחבורה.

 

 

השכרת רכב לחודש היא אפשרות מעולה לאנשים שזקוקים לרכב לשימוש ממושך, אך לא רוצים להתחייב לרכוש אחד בצורה קבועה.  נביא לכם את היתרונות שבהשכרת רכב לחודש ונסביר כיצד ניתן למצוא את הדיל הטוב ביותר לצרכים המשתנים שלכם.

יתרונות של השכרת רכב לחודש:

1. גמישות כלפי מטרות שונות: השכרת רכב לחודש מאפשרת לכם לשנות את סוג הרכב שאתם משתמשים בו על פי הצורך. זה משמעותו שאתם יכולים להשכיר רכב קטן לנסיעות יומיות ולשנות לרכב גדול יותר כאשר תצטרכו לנסוע עם משפחה או חברים.

2. חסכון בהוצאות מיותרות: אם אינכם נוהגים הרבה, השכרת רכב לחודש יכולה לחסוך לכם הוצאות רבות שנדרשות בתחזוקה רגילה של רכב משלכם, כמו תיקונים וביטוח רכב.

3. אין התחייבות ארוכת טווח: רוב חוזי השכרה לחודש מאפשרים לכם לבטל את ההסכם בקלות ובמהירות, ללא התחייבות ארוכת טווח. זה משמעותו שאם התוכניות שלכם משתנות, תוכלו להחליט להחזיר את הרכב בקלות.

4. כולל ביטוחים: רוב חברות ההשכרה מספקות ביטוח רכב מלא, כולל ביטוח רכב וביטוח נפגעי גוף. זה משמעותו שתוכלו לנוע ברוגע נפש ובטחון מבלי לחשוב על הוצאות נוספות לביטוח.

 

השכרת רכב לחודש היא אפשרות מצוינת למי שמחפש פתרון גמיש ולא רוצה להתחייב ברכב באופן קבוע. בעזרת הטיפים הנ"ל, תוכלו למצוא את הדיל הטוב ביותר וליהנות מנסיעות נוחות

מיזוג אוויר
תא מטען גדול
מיקרופון
USB
ביטוח נוסעים
טלויזיה
מיניבר

גלריה

רכבי הסעות נוספים

    צור קשר