בחר קטגוריה
הסעות
חברת הסעות
חברות הסעות
שירותי הסעות
השכרת
הסעה
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
במרכז
בחיפה
בירושלים
בבאר שבע
בדרום
בצפון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

[TheChamp-Login]

שירותי הסעות לנתב"ג

שירותי הסעות לנתב"ג

נתב"ג מציע מגוון רחב של שירותי הסעות, כולל:

  • מוניות
  • אוטובוסים
  • רכבות
  • הסעות פרטיות

מוניות הן הדרך הנפוצה ביותר להגיע מנתב"ג לעיר. מוניות זמינות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. מחירון המוניות מנתב"ג לעיר נקבע על ידי משרד התחבורה.

הסעות פרטיות הן דרך נוחה ויעילה להגיע מנתב"ג לעיר. הסעות פרטיות זמינות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. מחירון ההסעות הפרטיות מנתב"ג לעיר נקבע על ידי חברת ההסעות.

היתרונות של שירותי הסעות לנתב"ג\מנתב"ג

שירותי הסעות מנתב"ג מציעים מספר יתרונות, כולל:

  • נוחות: שירותי ההסעה מציעים נוחות מרבית לנוסעים. הנוסעים לא צריכים לדאוג לנהיגה, לחיפוש חניה או לנשיאת המזוודות.
  • יעילות: שירותי ההסעה יעיל מאוד. הנוסעים יכולים להגיע ליעד שלהם במהירות ובקלות.
  • בטחון: שירותי הסעות מנתב"ג בטוחים מאוד.

שירות הסעות מנתב"ג הינו שירות אישי ופרטי המאפשר לכם להגיע ולחור מנמל משדה התעופה בן גוריון בדרך הקלה והנוחה ביותר. השירות מתאים ללקוחות פרטיים אשר מעוניינים להגיע יחד עם כל המשפחה או החברים בשעה נקובה מראש ברכב הסעות גדול המאפשר לאכסן את כל הכבודה בצורה פשוטה ונוחה.

תיירים אשר נוחתים ומעוניינים להגיע אל המלון או הדירה בארץ בהסעה פרטית ובשעה הנקובה, בנוסף שירותי החברה מאפשרים איסוף הלקוח מפתח המטוס ועד לליווי לרכב ההסעה דבר החוסך בזמן יקר או היכולת המורכבת והקשה לאתר את מקום האיסוף.

סוגי הרכבים לשירות ההסעה בנמל התעופה: באפשרותכם לבחור כל סוג רכב נבחר החל מרכבי יוקרה המכילים 3 מקומות ישיבה נוחה וכבודה רכבים מסוג מרצדס SCLASS מפוארים, רכבי וואן המכילים 7 מושבים נוחים וכבודה ועד למיניבוסים או אוטובוסים היודעים לאסוף קבוצות בינונית ועד גדולות ישירות מהשדה ועד למלון או לפיזור הנוסעים לפי הדרישה.

מסלולים נוספים

    צור קשר