בחר קטגוריה
הסעות
חברת הסעות
חברות הסעות
שירותי הסעות
השכרת
הסעה
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
במרכז
בחיפה
בירושלים
בבאר שבע
בדרום
בצפון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

[TheChamp-Login]

חברת הסעות בצפון

חברת הסעה מספקת שירותים ללקוחות רבים בכל אזורי הארץ. צורכים אותם מפעלים ומקומות עבודה המסיעים את עובדיהם במרוכז בתחילת היום ובסיום העבודה. כמו כן, בתי ספר עבור תלמידיהם, חברות המספקות טיולים לקבוצות, אנשים פרטיים וכדומה. חברת הסעות בצפון מתמקדת, מטבע הדברים, בשירותים באזור הארץ הנ"ל אבל גם מסיעה לכל האזורים כולל עד אילת המרוחקת. ברשותה אוטובוסים, מיניבוסים ורכבים נוספים שנועדו להוביל כמות משתנה של אנשים. משפחה גרעינית הרוצה לטייל בצפון תבקש מיניבוס שיכול להסיע עד 9 נוסעים, קבוצת כדורגל תזדקק למיניבוס המכיל כ 20 מושבים או לאוטובוס מרווח שיכול להכיל גם מלווים וכן הלאה. ההנהלה וסדרני העבודה יכולים לייעץ ולהמליץ לכל לקוח מתלבט לגבי הרכב המתאים ביותר. זאת בדגש על כך שכל הרכבים נוחים ובטוחים לנסיעה ממושכת. הנהגים עצמם הינם אדיבים ומקצועיים ונעזרים באפליקציות ניווט המראות להם את מסלול הנסיעה הקצר ביותר.

 

רכבי חברת הסעות בצפון מצוידים במערכות מודרניות המאפשרות לנוסע ליהנות מהנסיעה. מדובר על מערכות מיזוג אוויר, תאורה כללית ואישית, מערכות מולטי מדיה המאפשרת הקשבה לרדיו וצפייה בטלוויזיה ועוד. הכיסאות מרופדים ונוחים, חלקם מתכווננים וניתן למתוח את הרגליים, חלונות הצד גדולים ועם וילונות להצללה, יש תאי אחסון מרווחים המסוגלים לאחסן מזוודות, תיקים, ציוד ספורט מגוון, עגלות תינוקות וכדומה. רכבים מפוארים במיוחד יהיו מצוידים גם במקררים ובאבזור מפנק נוסף. קצין בטיחות של החברה  דואג לכל הטיפולים החודשיים, התיקונים הנדרשים וכדומה. החברה הינה בעלת צי רכב חדיש אשר מצויד בכל הטכנולוגיה המודרנית לנוסע, וכמובן, לנהג. בין היתר במערכות בטיחות שונות כמו מצלמות וחיישני רוורס, מערכות למניעת החלקה, בולמי זעזועים ועוד.  מחירי השירות נוחים וכוללים ביטוח. מומלץ להזמין שירות מוקדם ככל האפשר כדי לסגור מועד מועדף.

חברת הסעות בצפון מהווה את כל מה שאתם זקוקים לו, כפתרון שינוע איכותי אל כל מקום בו נבחר להיות. על מנת להבין בדיוק אודות הצרכים של כל אחד, ישנו צורך לבחור בחברה אשר מציעה מגוון פתרונות. צפון הארץ שופע מקומות המיועדים לתעסוקה ולבילוי. אנחנו מעוניינים להגיע אליהם בשותף, אבל לא תמיד מצליחים לעשות זאת ברכב פרטי. על מנת להגיע למקום העבודה שלנו בקבוצות, נדרשת שכירה של רכב גדול המיועד להכיל מספר מקומות על פי דרישה.
רשת כאן על הכביש מסוגלת למלא אחר כל דרישה שלכם. אם אתם מעוניינים בחברה רצינית שתעמוד בכל משימה שתציבו לה, הגעתם למקום הנכון עבורכם. מגוון רכבים מסחריים בנויים למטרה זו, ויהוו את הבסיס לכל לנסיעה של העובדים שלכם. אנו בנויים לשרת את כלל הציבור, ולכן מאפשרים קיום נסיעה קבוצתית לכל מטרה לה תידרשו.

ידידותית לכל הגורמים
כאן על הכביש הנה חברה המובילה בתחום השכרת רכבים. כחלק מחברת הסעה בצפון, נאפשר כיסוי מלא של כל האזור ונעניק פתרון הולם להסעה של עובדים. על מנת להגיע למקום העבודה בדרך יעילה, מבלי להסתבך בנהיגה ברכב ומציאת מקום חניה, הפתרון היעיל שגם יתרום לגיבוש הקבוצתי הוא באמצעות נסיעה קבוצתית. מגוון הרכבים אשר אנו מציעים לכם, יכללו נהג מקצועי שמכיר את הדרך ויוביל אתכם למקום בבטחה ונוחות.
כל רכב בנוי להסיע מספר מסוים של נוסעים. עוד בטרם יש לדרוש מראש את זה המתאים ביותר, לאכלס את הכמות הרצויה. מטרות הנסיעה לא פחות חשובות, ויש לנו את האפשרות להציע גם רכבים המותאמים במיוחד לאנשי עסקים.

השירות הטוב ביותר
אצלנו תוכלו ליהנות גם מהדרך, בזכות שלל פתרונות יצירתיים ומעניינים. חלק מהרכבים שלנו מונעים באמצעות גז ידידותי לסביבה, שמתאים בדיוק לאג'נדה הכללית שלנו. כאן על הכביש הנה חברה ירוקה המתאימה את עצמה למזעור נזקי הסביבה, כמו גם אלו החיים בה. במידה ותבחרו בנו כחברת ההסעות שלכם, תוכלו ליהנות משירות יוצא דופן, אך בנוסף לעשות עוד צעד קטן לעבר השמירה על המקום בו אנו נמצאים.

רכבים

    צור קשר